Tuesday, June 15, 2010

halu..

emm..gud moning my blog..

aritu aku g tgk lagenda budak setan..macam2 aku rasa waktu tgk filem tu..masa si que haidar pukul si lisa,aku betul2 x tahan..x senang duduk ni..kenapa dia sanggup buat mcm tu?x paham betull..waktu tu aku mo minta ja kunci kreta farah..aku mo kuar dari panggung..xmo tgk..sumpah!kenapa dia sanggup pukul pompuan sampai mcm tu skali?napa dia treat bini dia mcm tu?jahanam punya laki..aku kesian dgn si farid kamil..kesian dia..dia sangat jauh dari org tersayang dia..dan aku paham gila dgn perasaan dia..setiap masa dia akan ingat org trsayang dia tu..apa yg menguatkan dia,adalah kenangan manis mereka..tu ja yg buat dia survive..cukup pedih..aku paham..waktu dia cari keja tu..jeles aku..senang ja dapat keja..yala,dia ensem pastu bos dia pun pompuan.memang tangkap cintan la bos dia..hehhe..klu aku ensem mcm tu musti senang dpt keja..hahaha!:)
emmm...bukan senang mo jaga relationship klu jauh..pasangan tu mesti kuat!menghadapi godaan dari semua sudut..

2 comments:

Anonymous said...

sabar la jul...aku jd terharu la pulak tgk ko nih...

PjOL said...

tengah besabar la ni mister anonimus..sakit tau..ya Allah