Monday, June 14, 2010

i miss my mom...

mama...individu yg sgt penting utk setiap org..aku bersyukur sbb dia masih ada lagi smpai ke hari ini.kepada yg telah kehilangan dia,aku tumpang simpati dan aku doakan roh setiap ibu di dunia ini dicucuri rahmat yg maha Esa..

bercakap tentang ibu..mama aku seorang yg strict..dan agak keras dgn anak2 nya.tapi aku tau dia seperti ibu2 yg lain..sangat sayang kepada anak2nya..skrg ni aku memang kerap menelefon mama...aku rindu dgr suaranya..walaupun slalu waktu aku kol,dia memang bz,tiada masa byk utk melayan aku,tapi aku cukup bersyukur dpt dgr suara dia walaupun 30 saat ja:)aku jadi tenang..slpas tau masalah aku..mama sgt supportive..dia suruh aku byk bersabar..ingat Allah..dan slalulah berdoa..yg aku paling x bleh lupa dia ada cakap.."pejul..kalau dia baik n appreciate hubungan kamu slama ni,dia tak kan kemana.."....aku memang serius menangis masa tu..

No comments: